Medlemsblankett

Uppgifterna tas automatiskt till behandling av Sjöräddningssällskapets kontor, efter att du skickat blanketten.

Ändring av kontaktuppgifteros olet jo

Du kan fylla i endast de fält som ändras.

Ändring av Plus- eller Premium- medlemstjänst

Sjöräddningssällskapets Premium- medlemstjänst täcker alla båtar som du äger och är i kraft även då familjemedlemmar eller delägarna använder båten. Premium- medlemstjänsten är även i kraft då du rör dig tills sjöss med andra vattenfordon än de du äger (upp till 24 m långa fritidsbåtar).
Om du redan mottagit årets medlemsfaktura, kommer du att få en tilläggsfaktura för Premium-medlemstjänsten enligt vad du valt som faktureringssätt. Tjänsten träder i kraft, när både den ursprungliga medlemsfakturan och tilläggsfakturan för Premium-medlemstjänsten är betalda.

Sjöräddningssällskapets Plus- medlemstjänst är i kraft endast för en båt som du äger och är ombord på.
Ifall du har betalat innevarande års medlemsfaktura, kommer Premium-medlemstjänsten att fortsätta gälla till årets slut. Om din faktura fortfarande är obetald, får du en korrigerad faktura som gäller Plus- medlemstjänsten.

Uppsägning av medlemskap

Medlemstjänsten är anknuten till medlemskapet, sålunda slutar även den när medlemskapet avslutas.

Avslutande av medlemstjänsten

Övriga ärenden

Tack för ditt meddelande!

De uppgifter du angett har nu skickats till Sjöräddningssällskapets kontor. Vi kommer att göra nödvändiga ändringar i vårt medlemsregister baserat på dem.

Vi behandlar anmälningarna i ankomstordning. När din anmälan behandlas kontaktar vi dig vid behov på det sätt du önskat. Observera att det under bråda tider kan ta flera dagar.